2010-02-27 ? 19:29:38

EN LITEN LISTA

Dagens humör: Små sur. Har ingen aning om varför
Dagens mående: Jag mår smått illa men ska ändå envisas med att dricka cocacola
Dagens borde: Inget speciellt faktiskt
Dagens frisyr: Håret är uppsatt i en knut
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: En tjock TH-tröja och ett par thights.
Dagens planer: Det är kväll nu, men under dagen var jag och killen nere på stan och shoppade lite
Dagens materiella vill ha: En ny datasladd till min laptop. Min nuvarande har smält (!!)
Dagens fundering: Funderar mycket om måndagen som kommer. Ska nämligen på min första TH konsert
Dagens beroende: Cocacola
Dagens tråkigaste: Att jag inte har något speciellt att hitta på för stunden
Dagens längtan: Tills på måndag!!
Dagens superlängtan: Tills på måndag !! :D
Dagens tidning: SOLO
Dagens låt: Någon töntig låt jag hittade här: http://jo.rdgub.be/ (Hittar inte den igen,hah)

Listan är för övrigt lånad av Mirre

Bill Kaulitz i Stern magazine




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: