2011-07-23 ? 20:51:45

REST IN PEACE


Idag hittades Amy Winehouse död i sin lägenhet. Kan tänka mig att det handlar om överdos av något slag. Jag själv har aldrig varit något stort fan av Amy och hennes musik. Kanske 2 låtar som fallit mig i smaken. Bilden har jag gjort i photoshop.


Jag skänker också en stor tanke till alla drabbade i Norge. Känner stort medlidande för alla de hundratals personer som har förlorat någon de älskar. Det är helt ofattbart

2011-07-20 ? 02:58:19

MASSA TANKAR

Känner att detta blir en sömnlös natt.
2011-07-17 ? 18:40:28

HARRY POTTER MARATHON

Nu när sista filmen är släppt tyckte jag det var dags för mig att kolla alla filmer. För, shame on me, jag har bara sett två HP-filmer. Och vad passar inte bättre än att ha ett Harry Potter maraton nu? Speciellt i detta tråkiga vädret.

Bilden är lånad från anewstoday.com

 

2011-07-09 ? 21:55:27

PÅ VÄG HEM FRÅN BÅSTAD

2011-07-08 ? 15:19:15

SVALÖVS GOSSIP

Ingen kan väll ha missat skvallerbloggarna som de svenska bloggarna så som falsksanning mm. Men nu har det dykt upp en skvallerblogg som handlar om folket som bor i Svalöv(där jag bor) och jag bara älskar det. En anonym person, både hatad och älskad, skriver om allt skit vi Svalövbor gör. Och faktiskt, har jag hamnat på bloggen. Inget saftigt dock ;)


Klicka på här för att komma till bloggen

2011-07-06 ? 13:22:10

DAS VAMPIR

En bild som jag tog på min syster för någon helg sedan som jag trixat lite med. Tyckte den blev rätt häftig!
2011-07-04 ? 01:51:03

REVENGE

Lite av födelsedagspengarna gick till en ny tatuering. En tatuering som jag tänkt/viljat tatuera in väldigt länge och som har en stark betydelse för mig.

 

För mig betyder pistolen bakom örat revenge. Min uppväxt har inte varit någon av de bästa med knark, alkohol & misshandel, och i många år har folk trampat ner på mig och skrattat åt mig. Men nu tar jag revange och slår alla, som tvilat och snackat skit om mig, på fingrarna. Jag har klättrat upp från att ha känt mig mindre värd än en myra till en människa. Den jag är idag.