2011-08-14 ? 01:35:45

LÖRDAGSNATT 14 AUGUSTI

Jaha, är hösten här nu eller? Det är svinkallt, grått & tråkigt. Dessutom har jag hittat ett flertal bruna löv på marken. Ush! Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Tomas Ledin visste vad han snackade om redan 1982.

 

Just nu ligger jag i min nybäddade säng (finns nog inget bättre) och lyssnar på grannarna som sjunger till gamla godingar så de dånar i hela kvarteret. Rätt kul att lyssna på faktiskt. Ingen där borta är så speciellt nykter.

 

Nej, nu ska jag mysa ner mig och starta en film. Hade tänkt mig Bad Teacher med Cameron Diaz. Någon som sett den?

2011-08-01 ? 01:20:37

GODKVÄLL

Om man kan säga så vid den här tiden? :P
Tänkte bara slänga in ett litet innlägg & berätta att jag lever.

I helgen har jag passat en kennel. Checka här. Samma kennel som våra hundar kommer ifrån.
Det har gått bra, bara att jag har varit riktigt sjuk. Men det har varit väldigt skönt att bara få vara ensam och kurera sig en helg. Jag hade gärna stannat kvar där i några dagar till.

Jag tog med mig kameran men det blev inget fotande. Dels för att jag mådde riktigt kasst och för att det bara regnade hela helgen. Men jag bjuder på en bild som jag tog för några dagar sedan på min lillebrors sköldpadda Gunnar.

Ute på vift.