2009-12-15 ? 18:07:09

WELKOME TO HUMANOID CITY

76 dagar kvar till jag ska få se Tokio Hotel i Köpenhamn.  Längtaaar

 

Bild: http://www.turboimagehost.com

2009-12-09 ? 01:10:14

ETT TRÅKIGT INLÄGG MED BARA MASSA TEXT

Jag vill så gärna blogga. Men om vad ? Det händer väll ingenting intressant i mitt liv ? Jag har lagt kameran på hyllan, eller rättare sagt bakom min fotölj i sin fina kameraväska haha. Jag har helt enkelt tappat suget. Blir bara irriterad så fort ingen bild blir bra och har inga som helst tankar på att lära mig.  Varför låtsas vara någon jag inte är ? Nu ska jag fan börja om. Jag ska göra de jag vill och tycker är roligt. Jag ska inte låtsas vara någon jag inte är ..

Efter nyår ska jag söka till en MakeUp skola. Något jag velat väldigt länge. Efter de tänkte jag ta en mattekurs. Har extremt svårt för matte, har alltid haft.


Ush vilket nattbabbel det blev av detta då :P Men nu har jag iallafall fått skriva lite. Antagligen tar jag väll bort inlägget imorgon. Det brukar vara så :) Godnatt


Uppdatering:
Vi kan ju ta en liten frågestund eftersom jag inte har något att skriva om ? Fråga precis vad ni vill. Jag svarar på det jag kan.