2009-04-28 ? 21:34:32

28 APRIL


Gud.. det var sjukt länge jag rörde min kamera. Den har bara legat och dammat bara för att jag inte orkat ladda batteriet. Hur lat får man vara  ? Men nu har jag äntligen fått fingret ur näsan och både laddat batteriet och fotat lite :D



2009-04-20 ? 23:08:59

WHATEVAA!

Haha visst är hon söt ? :D

Ja, ni som läser min blogg
har ju märkt att jag inte uppdaterat bloggen alls på vädligt väldigt länge. Detta av personliga skäl som skolan och mitt liv utanför bloggen. Det är just nu det som värst men jag ville bara visa att jag lever hehe ;)

Annars då ? Jag har lite idéer jag vill utföra inom foto också :) Har fått lite inspiration från både tidningar och andra bloggare. Så förhoppningsvis kommer här snygga(?) bilder isinomtid (heter de så ?)

2009-04-05 ? 23:55:48

ART-WAVES TRESPASSING



Har pysslat lite med bilder men jag blir somvanligt aldrig riktigt nöjd. Jag är perfectionist till 1000% vilket är riktig jobbigt. Allting ska vara perfekt annars kan det lika bra vara. Kan man "träna" bort ett sådant problem ?

Nu säger jag godnatt för nu ska jag lägga mig och läsa lite och kaanskee kolla på "Hemsökta hus". Om jag vågar vill säga ;) Jag är verkligen vidskeplig och tror på allt sånt där.
2009-04-01 ? 21:08:06

DET ÄR HELT FANTASTISKT!

Jag har glädjen att meddela att jag kommer från och med 23 augusti 2011 kommer jag att kunna titulera mig själv som My Åberg. Jag och Alexander ska gifta oss i sommar och jag kunde inte va lyckligare än vad jag är just nu! Helt jävla overkligt det som händer förtillfället.

Jag har berättat nyheten för Mamma och hon tog det bra, hon tror på mitt och Alexanders förhållande. Och innan ni skeptiker kommer med negativa kommentarer måste jag berätta för er att jag älskar Alexander villkorslöst. Jag är en av dom lyckligt lottade som hittat rätt på första försöket.

Det kommer att bli tufft men vi har klarat oss igenom upp och nedgångar i över 15 månader och är säkra på att klara av en jävla massa fler år till. Så.. istället för att kasta skit på oss kan ni väl säga "Grattis". FÖR ATT VI SKA GIFTA OSS!


Ps. April april
. Detta är faktiskt mitt enda skämt denna dagen. Vilket jag kan nöja mig med även om jag råkat ut för ett och annat skämt idag! Men ärligt .. vilka gick på de ?

Skämtet snodde jag från Paulina som drog det förra året :)