2009-05-26 ? 21:27:30

EFTER SOLSKEN KOMMER STORM!

Efter en otroligt varm och skön dag så fattas såklart bara stormen ? Här blåser, åskar, regnar/haglar det som in i h*vete! Det är inte klokt, hehe. Jag har varit tvugen att dra ut alla mina kontakter och måste egentligen stänga av datorn också. Men skulle bara visa först att jag lever ;)

Shit! Mina fönster skakar av allt åskande. Bäst att jag stänger av datorn nu då. ♥

Uppdatering: Haha, nu.. efter ca 10 min har allt slutat och nu regnar de bara lite.
2009-05-10 ? 16:11:19

KÖRSBÄRSBLOMMOR



Efter en veckas oavbrutet regnande är äntligen solen och värmen tillbaka.
Dessa bilderna tog jag igår på min kusins konfirmationsfest :) Det blev inga bra närbilder men jag blev nöjd med denna. Vad tycker ni ?

Idag är det en sån klassisk ha-tråkigt-och-vara-trött söndag!
Så idag blir det bara att gå igenom mina läxor, kolla på Bert och äta en pan pizza :)
2009-05-02 ? 19:19:35

TOKIO HOTEL FÖR H&M


bilden är lånad från tokiohotelfans.se
Tokio Hotel har fått vara med och designa ett t-shirt till H&M's kampanj Fashion Against Aids.
Och som de galna Th fan jag är kommer jag självklart köpa deras tröja!

På bilden ovan ser ni ett smakprov på hur tröjan kommer se ut.



Update: Här är en bild på hela tröjan. Det står Rock Hard F*** Safe på den.
Visst är den snygg ? :)