2009-06-29 ? 18:06:08

MÅNDAG

Hej alla! Hur är det i värmen ? :)
Jag har haft och göra hela dagen. Små-shoppat med mamma, städat ,ut med hunden osvosv. Jag har precis kommit in från värmen och sitter nu i sängen och njuter av en skål vindruvor. Underbart.

Jag är i en "torr-period" och har inga nya bilder. Jag har ideer men ingen ork att genomföra dom. Vi får helt enkelt se när min lust kommer tillbaka.
2009-06-23 ? 23:08:32

17 ÅR IDAG!

Idag, mina vänner, fyller jag 17 år :D Grattis till mig, hehe. Vädret har varit helt underbart, goda tårtor,kakor, bullar mm. Och så underbara gäster. Kan man begära mer ?

Chokladet på bilden ovan har jag lääänge velat testa. Men aldrig vågat. Så vilken tur att jag fick bland annat detta av min fina pojkvän :D Chokladet var och luktade jättegott. Ingen besvikelse inte.
2009-06-21 ? 21:42:04

NY DESIGN PÅ MYSN.WEBBLOGG.SE

Nu är den nya designen uppe. Men än är det massa konstigheter och sånt kvar, men det fixas antagligen nu under kvällen :) Tack Tescho för mallen :)
2009-06-19 ? 21:04:26

GLAD MIDSOMMAR


Har nu ätit mig fet på jordgubbar och önskar er alla en trevlig midsommar ♥
2009-06-09 ? 18:38:30

HJÄLP TACK ?!

Jag har tänkt lite och undrar om mysn är ett bra blogg namn osv. Elin har ju Nevnarien, Emma har Gilraen och Sebastian har Sabbaa. Jag vill också ha något tufft. Som man kan uttala dessutom, haha!

Så jag ville ha lite hjälp på nya förslag och är verkligen tacksam om folk kunde komma på något användbart.