2009-02-11 ? 22:25:14

BÄCKEN


Har försökt ladda upp/skriva innlägg hela dagen. Men bloggen har bara krånglat. Någon mer än jag som haft samma problem?

Iallafall .. Jag var ute en runda med kameran innan idag. Det var inte så mycket snö som jag hade hoppats på. Men det funkade ändå. Jag fick inte med mig mer än ca 20 bilder hem då kameran dog.
Så typsikt, hehe ;D
2009-02-11 ? 00:24:49

SNÖSTORM


Jag började läsa denna boken för ett bra tag sen, men har bara kommit en bit över halva. Jag har helt enkelt inte hunnit läsa denna beroendeframkallande bok pga skolan. Så eftersom jag är ledig imorgon ska jag lägga mig och läsa :)

Just nu pågår det en snöstorm utanför fönstret
så imorgon hoppas jag på massa snö. Är himla sugen på att få ta vinterbilder.
2009-02-08 ? 00:04:49

LÖRDAG

Vid 12 tiden idag träffade jag min faster. Vi gick till Hudvårdsstudion här i Landskrona och fixade naglarna. Mycket snyggt ;) Efter tog vi en fika och snacka massa skit. Alltid lika trevligt

Annars har jag inte mått speciellt bra. Det har jag tröstat mig själv med en burk Ben&Jerry. Mumma