2010-08-31 ? 16:04:28

BLOGAWARDS PÅ TURNÉ 2010

På torsdag kommer VeckoRevyn ner till Malmö. Och självklart ska jag dit. Jag har länge velat åka upp till Stockholm och gå på den stora galan, men det kommer antagligen aldrig ske. Speciellt inte nu när storbloggarna bojkottar galan. Så för mig räcker det med två timmars mingel istället :) Ses vi där ?

 

Ps: Man måste vara uppskriven på deras lista. Än är det kanske inte försent. Kika här för mer information.

2010-08-27 ? 07:48:49

SKOLSTART


Idag slutar mitt sommarlov. Jag hade gärna haft någon vecka till men det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Vädret är ändå så himla tråkigt så det är väll lika bra.

 

Och eftersom jag är så slarvig och glömsk när det gäller datum har jag fått införskaffa mig en ny kalender. Jag känner mig som en riktig buisness woman när jag plockar upp kalendern på bussen och börjar anteckna ;)

 

2010-08-26 ? 23:27:13

VAMPYRER SUGER

Nu har jag äntligen fått se Vampires suck. Eller äntligen och äntligen, jag blev väldigt besviken. Jag hade mycket högre förväntningar. Men jag ljuger om jag säger att jag inte fnittrade till då och då. Men nej, den var ingen höjdare.

 

Har någon av er sett den än? Vad tyckte ni ?

2010-08-21 ? 19:12:18

EGOBOOST

Lördagen spenderar jag tillsammans med Vera, en bok och ett maraboue. Kanske inte så roligt. Men grymt skönt att inte behöva göra någonting.

 

Boken jag läser nu är Isabellas Egoboost. Och jag måste säga .. Fan vad bra den är. Jag blir så jävla peppad och känner mig redan starkare som person. Ingen ska få trycka ner mig mer. Helt klart ett hett tips till alla tjejer :)

2010-08-18 ? 23:16:13

KVÄLLSMYS

Suddig mobilbild.

2010-08-14 ? 01:59:23

BRÖDERNA KARLSSON

Jag kom nyss hem (eller ja, för en timme sedan) från en helkväll tillsammans med min pojkvän och två vänner. Vi har bara gått omkring i Helsingborg, ätit pizza och senare på kvällen blev det även bio.

Vi såg Bröderna Karlsson. En typisk handling och ett typiskt slut, men helt okej. Min pojkvän ville så gärna se den och eftersom jag dragit med han på alla Twilight filmer, SATC och massa andra "tjejiga" filmer, fick jag helt enkelt ge med mig :)

2010-08-13 ? 00:51:15

TOM KAULITZ FOR REEBOK.

Bilderna kommer härifrån

2010-08-08 ? 01:19:27

THE SIMS 3

Under hela kvällen har jag suttit med min laptop i knät och nördat The Sims 3. Jag tycker det är skönt att kunna försvinna in i en annan värld när allt är skit i det riktiga livet.


Detta är i alla fall vad jag åstadkommit de senaste timmarna.
Klicka på bilderna för att se större.

 

Jag får se om jag fortsätter att spela eller om jag lägger mig i sängen med min bok och lite chips :)