2010-09-28 ? 19:52:53

JAG ANVÄNDER CANNABIS VARJE DAG

Skämt åsido .. Här kommer i alla fall ett litet tips till alla läppar där ute. Jag har använt Hemp lip protector i en vecka nu och är riktigt nöjd :)

 

En bra lipsyl är bra att ha nu när hösten och fnasiga läppar närmar sig. Ett annat bra och mycket billigare alternativ är den gamla hederliga Försvarets hudsalva.

2010-09-25 ? 23:01:09

KÄNDISAR SOM BARN

Jag har alltid tyckt det varit roligt och intressant att kolla på skolfoton på kändisar från när dom var yngre. Här kommer en liten samling på några jag aldrig sett tidigare.

 


2010-09-23 ? 00:12:35

VISSTE DU ...

att i vartenda avsnitt av TV-serien Seinfeld kan man se något med Stålmannen på ?

att en genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig ?

att en snigel kan sova i tre år ?

att den bok som utgivits i flest upplagor, förutom Bibeln, är Ikea-katalogen ?

att den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare ?

att 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen ?

att det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte nedför ?

att en krokodil inte kan sticka ut tungan ?

att man nyser i en hastighet av 160km/tim ?

Cigarettändaren uppfanns före tändstickan ?

 

 

 

 

Källa - http://www.reflekterat.se/

 

2010-09-21 ? 00:45:44

JUDIT & JUDIT

 

Jag verkligen hatar reklam. Men det finns också dom reklamer som faktiskt är roliga. Jag bara älskar ComHems nya reklam. Och en annan "gammal" favorit är Judit&Judits youtubehits. ComHem har fångat mitt hjärta haha

 

Har ni någon favorit-reklam ?

2010-09-20 ? 20:36:01

DORA BAG COGNAC

I flera veckor har jag letat efter den perfekta väskan. Jag hittade en bra kandidat från HM men den sista blev köpt mitt framför ögonen på mig. Så mitt letande fortsatte och idag hittade jag äntligen den perfekta väskan. Jag fick även med mig lite annat hem som en mysig tröja och ett par leggings.


Nu tänkte jag ha lite myskväll för mig själv med ansiktsmask, massa tända ljus och kanelbullar. Hur ska ni spendera er måndagskväll ? :)

2010-09-13 ? 18:35:16

TVÅ BILDER FRÅN KONSERTEN

Här kommer två bilder från Tokio Hotel-konserten tidigare i år.

2010-09-06 ? 17:33:32

BILDER FRÅN TORSDAGEN

Det har blivit väldigt mycket BlogAwards-snack de senaste inläggen men jag lovar, detta är de sista ;) Men nu har i alla fall VeckoRevyn lagt upp sina bilder från torsdagskvällen. Här kommer dom.

Detta är den ända bilden där jag och Michelle är med. Bilden ska föreställa kön in till butiken.

Tro mig, den var väääldigt lång.

 

Isabella berättade om sin bok Egoboost.

 

Väl inne kunde man bli sminkad och få håret fixat av proffs.

 

2010-09-05 ? 21:59:46

I GOODIEBAGEN

I torsdags fick gästerna även en goodiebag med sig hem. Innehållet ser ni ovan plus lite annat som presentkort på Waynes coffee mm.

 

En tjocktröja, ett nyckelband, senaste nr av VeckoRevyn, en pin med texten "Jag hyllar Size Hero", 2 produkter från OSIS, ett nagellack och ett läppglans från Maybelline, en snygg ring och ett kort på Magnus Weideskog som uppträdde under kvällen.


Isabella passade också på att signera böcker till de som hade med sig.


Jag tog inga enga bilder, så bilder från kvällen slänger jag upp så fort VeckoRevyn och BikBok har lagt upp deras mingelbilder.

2010-09-03 ? 15:24:28

TACK FÖR IGÅR

Jag vill bara tacka VeckoRevyn för en mycket trevlig kväll och tack till Michelle som ville dela kvällen med mig. Jag kommer uppdatera senare med bilder och lite mer från gårkvällen.
2010-09-02 ? 09:28:25

GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN!

Idag fyller min pöjk hela 18 år. Grattis älskling

 

Under dagen blir det en massa födelsedags mys tillsammans med Alexander och senare mot kvällen blir det bloggmingel med VeckoRevyn :)