2009-03-26 ? 14:35:18

ORKIDÉ MANIA #2

Här kommer två bilder till sen gårdagens runda bland mammas orkidéer :)

Har äntligen börjat komma igång med bloggandet igen. Känns faktiskt skönt. Har länge velat skriva några hyffsade inlägg men sedan skitit i det.
2009-03-25 ? 12:11:52

ORKIDÉ MANIA



Äntligen har jag lyckats ta tummen ur röven och fått fota lite.  Jag var ute en runda för att hitta något kul att fota men än så länge är allting dött. Så jag fick nöja mig med mammas orkidéer :)
2009-03-24 ? 20:28:18

1 JANUARI 2008



Min Alexander.
Han bryr sig om mig, tar hand om mig och står ut med mig när jag är odräglig och fullständigt hopplös. Han älskar mig för den jag är och inget annat. Han bryr sig inte om jag väger några kilo för mycket eller inte. Det är mig han älskar och jag älskar han. Jag vill inte ens tänka tanken att vara utan han.
+ Han är så snygg ♥
2009-03-10 ? 17:34:49

MIN NYA TATUERING

I lördags gjorde jag en sak jag aldrig trodde jag skulle våga göra ..

Jag tatuerade mig. Och eftersom jag ville ha något litet och diskret, så blev det ett litet hjärta på vänstra foten. Som ni kanske ser är det inte riktigt läkt än. Men gud så stolt jag är :)