2010-10-25 ? 22:47:16

SÄSONG 3

Någon mer än jag som längtar till Hipp Hipps nya säsong ? :D

2010-10-22 ? 21:59:28

NU KAN DU TISDINSTÄLLA DINA INLÄGG

Nu kan du tidsinställa dina inlägg. Jag har för mig att det bara gick för dom som använde Wordpress, men nu funkar det här på blogg.se också :) Skitbra. Jag har länge velat kunna tidsinställa inlägg.

2010-10-16 ? 01:06:43

FREDAGSMYS

Min fredagskväll har bestått av en lång varm dusch, ansiktsmask, ögonbrynsplock mm. En riktig myskväll helt enkelt :) Och nu ligger jag i en nybäddad säng och lyssnar på gamla Tokio Hotel låtar och kikar runt på bloggar.

Dessutom har min lilla Vera plötsligt gått och blivit stor och börjat löpa. Så nu får hon springa runt med blöja ett tag haha.

 

 

Btw .. Fy fan vad äckligt hund mens (kan man säga så ?) luktar. ÖRK!

2010-10-10 ? 21:42:17

NU ÄR HÖSTEN HÄR

Tråkigt nog blev jag fotosugen nu när det är kolsvart ute. Men jag plockade fram kameran ändå och bara lekte runder med hundarna här hemma.

Nu är hösten här på riktigt. Inga gröna löv så långt ögat kan nå och det blir mörkt redan vid kl 5. Jag har redan plockat fram halsduken och snart är det väll dags för vantar och mössa också. Visst är hösten extremt mysig men jag föredrar sommaren.

2010-10-09 ? 20:01:58

KAULITZ TWINS IN ITALIAN VOGUE

HOT HOT HOT!

Bilderna kommer härifrån.

 

2010-10-04 ? 23:28:04

ETT BILDLÖST INLÄGG

Nu har jag tryckt i mig en massa kanelbullar. För ingen har väll missat att det är Kanelbullens dag idag ? Eller i alla fall en timme till. Har ni ätit några kanelbullar idag ?

 

För övrigt har jag mest åkt runt och gjort lite ärenden. Det är skönt att få sånt gjort. Sen har vi även haft gäster. Mamma hade bakat en hel del bullar och bjöd sen in de närmsta på en fika.