2009-07-14 ? 03:09:15

HEJDÅ


Bilden är lånad från tokiohotelfan.se och små-redigerad av mig

Ja .. Jag blir ju inte bättre på bloggandet. Så det kanske är bäst att jag tar en riktig paus från de. Hur många gånger har jag egentligen inte sagt så ? Pinsamt. Men denna gången är det faktiskt sant, hehe :) Jag kommer fortfarande att svara på kommentarer osv. Men det blir inga fler inlägg på ett tag.

Så.. Hejdå ♥
Ps. Jag kommer fortfarande vara aktiv på bilddagboken :)

2009-07-04 ? 14:56:48

OPEN YOUR EYES, ITS SUMMERTIME

Idag är de så varmt att jag inte kan vara ute. Jag får värmeslag!
Jag har iallafall varit ute och "rastat" kameran i några minuter.Det blev inte många bilder, va 5-6 st och alla blev inte bra. Jag saknar ork att gå igenom kamerans alla fuktioner och intsällningar och blir därför aldrig nöjd och vill ut och ta bilder. Men jag är snart där :) Haha


Här kommer även en bild på mig. Jag är inget större fan av att lägga ut bilder på mig själv.