2009-09-28 ? 23:00:01

EGO GIRL

Gud så kallt det är nu förtiden. Brrrr. Inatt fick jag sova med tjocka sockar för att inte fötterna skulle frysa ihjäl :P hehe.

 

Under dagen har jag gjort lite ärender. Bland annat sprang jag in på biblioteket och lånade Carolina Gynnings bok - Ego girl. Jag har fått leta land och rike efter boken. Men antingen var den slutsåld eller utlånad. Men nu är de min tur :D Så just nu ligger jag i sängen (ja, med sockarna på) med en kopp te och tänkte börja läsa boken.
2009-09-15 ? 01:18:46

VECKOREVYNS BLOG AWARDS 2009

Nu är åtets Blog Awards gång igen och ovan ser ni vad jag röstat. Och i Årets Blogg har jag röstat på Kenza. Vilka har du röstat på ? Eller har du inte röstat ? Klicka då på bilden för att komma till röstningen

 

Angående detta så gav det andra försöket samma resultat. Tråkigt. Jag får ta de när den lille är pömsig :)

2009-09-14 ? 16:35:11

ETT FÖRSÖK .. TVÅ FÖRSÖK ...

Försökte fota vår nya valp här hemma. Vilket var riktigt svårt. Alla bilderna blev som collaget ovan. Inget att hänga i julgranen precis. Prillan, valpen, är ett riktigt busfrö och är aldrig stilla och hon blev inte lugnare när jag skulle fota henne. Hon sprang runder som en riktig tog och trodde jag ville busa med henne hehe :) Tillslut blev jag galen och sket i de. Men ska göra ett nytt försök senare. Håll tummarna för mig :D

 

Cuba är mamma till Prillan eller Chabby Chick som hon egentligen heter.

2009-09-02 ? 02:07:55

GRATTIS ÄLSKLING

Idag fyller världens finaste pojkvän 17 år.
Hoppas du har en helt underbar födelsedag hjärtat. Jag älskar dig över hela mitt hjärta ♥ Jag vet inte så mycket mer att skriva mer än att jag älskar dig så förbannat mycket. Och återigen .. GRATTIS!

 

Var förövrigt inne i stan igår för att söka jobb. Vilket gick överraskande bra. Väntar samtal från 2 ställen så håll tummarna för mig nu :D Detta behöver jag.

 

 

Ps. Grattis till världens finaste tvillingar som fyllde 20 år igår. Grattis Tom & Bill Kaulitz <3