2009-10-26 ? 01:50:19

FY FAN

Mår fruktansvärt illa just nu. Imorgon kl 10 släpps Tokio Hotel biljetterna. Det tar en timme sen är dom slutsålda. Och jag har ingen att gå med ..... Fy.Fan

Någon där ute som kanske vill gå med mig ? Jag hade tänkt gå på konserten i Köpenhamn. De blir närmare för mig (Bor i Skåne) Nås på [email protected]

Uppdatering: Allt är orndat nu. Jag har beställt biljetter och den 1 mars är de min tur att få se TH :D
2009-10-12 ? 20:34:41

My talar ut ...

Jag talar ut ... Hahah


Har sett detta överallt på facebook och nu hos Linda. Och självklart var jag bara tvungen att testa. För övrigt tog det mig 10 min att skriva detta lilla inlägg. Blogg.se är segt som f*an.

2009-10-09 ? 20:55:57

BILD FRÅN AUGUSTI

Tänkte lägga upp lite bilder på ett gäng svanar som jag tog runt .. Augusti ? Har ingen aning om varför jag inte lagt upp dom. Men här är iallafall en av bilderna som jag faktiskt är riktigt nöjd med :) Brukar ju inte bli nöjd alls annars.

 

Just nu sitter jag och småkikar på Idol. Faktiskt första gången detta året som jag ens tittat på de. Tycker det är så tråkigt. Någon av er som följer Idol ? Nu ... Mys och chips :D

 

 

2009-10-07 ? 22:51:00

LET'S GO HUMANOID!

Det fick bli dåliga cam-bilder


NU ÄR DEN ÄNTLIGEN MIN! Jag vet ej hur länge jag väntat på skivan. Vääldigt länge iallafall.De första jag gjorde när jag kom hem var att ladda in alla låtarna på min ipod. "Råkade" lyssna på låtarna igår på Spotify (a) haha. Och jag kan säga så mycket som ... att jag älskar den! :D ♥

 

Och ett stort tack till pojkvännen som skulle överaska mig med skivan, men inte kunde hålla sig!
2009-10-03 ? 14:52:19

HILF MIR FLIEGEN

Tokio Hotel - Hilf mir fliegen. Klicka på bilden för att lyssna på låten.

 

Gud! För en gångs skull känner jag mig riktigt kreativ. Jag vill bara sitta och rita och leka i photoshop. Men satt uppe alldeles för länge igår så jag är helt slut.

Igår ringde även en nära vän till familjen och frågade efter mig. Vännen, som vi kan kalla Niklas, brukar åka på motorcykelturer till Tyskland och ringde nu från Berlin. Han berättade för mamma att han nu sitter och äter korv och 100 meter framför honom står Tokio Hotel. Media Markt hade någon marknad eller sånt och Tokio Hotel ställde upp på gratis konsert. Jag blev helt galen här hemma hos Alexander haha :D

Försökte göra texten på bilden så att den skulle se gammal ut. Men de snyns ju knappt.