2010-06-27 ? 02:06:41

HEMMA FRÅN LANDET

Jag och min pojkvän firade min födelsedag och midsommarafton ute på landet. Riktigt mysigt och välbehövligt. Men jag ångrade skarpt att jag inte tog med mig min kamera. Tex. Hur ofta ser man en ko stå och stirra på en när man sitter och tittar på tv ? Men det var häftigt. Jag har nog aldrig varit så nära kor som jag varit under dessa dagarna ;D

Men även om det var otroligt mysigt och skönt att vara mitt ute i ingenstans, är det skönt att vara hemma igen. Hur firade ni er midsommarafton ? :)

Bilderna är lånade från schwarz.blogg.se

2010-06-20 ? 00:23:41

MIDSOMMARKLÄNNING

Ingen har väll missat att det är midsommarafton på fredag ? Och hur firar man inte den om inte i en söt klänning ? Klänningen ovan finns att köpa på Gina Tricot för ett billigt pris.

 

Och ja, jag lever på nätterna ;)

2010-06-16 ? 22:18:55

EN TIDIG FÖDELSEDAGS PRESENT

Jag fick en lite tidig födelsedags present av min pojkvän i måndags. Jag fick välja vad jag ville och valde ESCADAS nya parfym Marine Groove. Den luktar sååå gott. Lite av tropiska frukter. Varken för starkt eller för svagt. Tack så mycket, älskling

 

Ps. Jag blir 18 den 23 juni.

 

Ps 2. Dom små pixlarna ni kan se här och var i bloggen kommer från Sannas blogg. Hon gör egna pixlar/ikoner som alla kan andvända :)

 

Bilden är lånad från eleven.se och jag har redigerat.

2010-06-16 ? 01:56:01

ÄNTLIGEN! EN NY DESIGN

Äntligen har jag förnyat designen. Inte så stor skillnad. Men jag slipper den gråa, tråkiga designen jag haft i mer än ett halvår.

Ser ni inte den nya designen tryck F5. Och säg gärna till om ni ser något fel :)
2010-06-15 ? 13:45:12

KEIRA KNIGHTLEY

Jag har plöstligt fått tillbaka mitt intresse för photoshop och här kommer ännu en bild jag pillat ihop. Ja, jag vet att den påminner mycket om Sannas bild. Men jag gick efter hennes video där hon visar hur man går tillväga för att göra liknande bilder. På hennes blogg visar hon mycket hur man designar osv så den är helt perfekt för oss nybörjade :)

 

2010-06-14 ? 14:41:33

LINDSAY LOHAN

Har spenderat morgonen/eftermiddagen framför photoshop och här är ett av mina "verk". Det var länge sen jag satt och lekte i ps, så jag är faktiskt nöjd med resultatet :)


My Sundberg ©