2010-03-31 ? 20:13:13

GRATTIS GEORG

Idag fyller Georg Listing från Tokio Hotel 23 år :) Ett jätte grattis till han ♥

2010-03-30 ? 01:12:20

TELEPHONE

2010-03-24 ? 00:06:58

ART-WAVE'S CHUBBY CHIC

Bland alla bilderna på lilla Vera slänger jag äntligen in en bild på Prillan. Valpen (som inte längre är en valp) jag försökte fota här.

 

Kenneln där våra hundar kommer ifrån hittar ni här.

2010-03-22 ? 17:21:31

VERA #2

Vera var så trött att hon knappt kunde hålla ögonen öppna när jag skulle fota. Perfekt! Då ligger hon ju stilla iallafall :)

Det lär komma upp massa bilder på Vera nu. Fick en del bra faktiskt :)
2010-03-22 ? 16:01:42

VERA

På bilden ser ni vår nya familjemedlem. Hennes namn är Art-wave's Cuba Passion men vi kallar henne Vera och det är samma valp som på denna bilden. Hon är så söt så jag får ont i magen :)


Men jag skulle behöva lite hjälp. Jag kan inte bestämma mig om bilden ska vara svartvit eller med färg. Vad tycker ni?  :)
2010-03-19 ? 18:05:12

DRAR IVÄG PÅ TJEJMIDDAG

Strax drar jag iväg till Billesholm på tjejmiddag hos en gammal vän. Det blir lite som en återträff, vi tjejer har inte träffats sen skolavslutningen i 9:an :) Ska bli jätte trevligt. Jag hoppas ni får en trevlig fredagskväll för de ska jag ha :) ♥

Min kamera ligger fortfarande och möglar. Så de får bli en oseriös webbcam bild på mig. Det är ju inte många av er som läser som vet hur jag ser ut :)

2010-03-18 ? 19:55:55

VÅRSTÄDNING

Dagen har spenderats på mitt rum med en trasa i handen. Fick för mig att vårstäda mitt rum. Varje litet hörn är nu dammfritt. Känns skönt, det behövdes kan jag säga haha. Något jag älskar är att lägga sig i nybäddade lakan :)

Nu blir de ett fotbad. Har skjutit upp de så länge nu. Dom är så slitna och fula av att ha varit instoppade i tjocka strumpor hela vintern. Vad har ni för er ikväll ? :)

Bilden är från när jag och Michelle köade till Tokio Hotel konserten :)

2010-03-02 ? 17:12:52

TOKIO HOTEL - KÖPENHAMN 2010

Okej! Då ska vi se om jag kan berätta om gårdagen kortfattat :)

Jag och Michelle tog tåget mot Danmark klockan 7 på måndag morgon och vi var framme i kön till konserten klockan 9. Där satt/stod vi från klockan 9 till 19. Säger bara fy fan. Det var snortkallt, det blåste och snöregnade. Och min kropp höll på att ge upp flera gånger. Någon gång under konsertens gång också. Korkat nog varken åt vi eller drack något.

Runt klockan 19 blev vi äntligen insläppta men fick vänta ytterligare 2 timmar på Tokio Hotel.
Dock var de ett danskt förband vid namn The Dreams som spelade i en halvtimme.

Klockan 21 började killarna äntligen spela och shit vilken show. Det var helt fantastiskt. Brinnande pianon, Bill på en fet motorcykel mm. Men nu tänker jag inte berätta mer för er som ska se konserten i Sverige. Men ni kommer bli så nöjda :) Alla timmar i bitande kyla var så värt de.


Varken bilderna eller filmerna är något att hurra över. Men jag är så nöjd :)

 

Uppdatering: Fick höra att det var olagligt att filma på konserten och lägga upp dom på internet. Har därför tagit bort mina videos och behåller dom för mig själv istället :)