2010-12-27 ? 13:24:33

27 DECEMBER

Jahapp .. Då var julen över för detta året. Skönt faktiskt.

 

Idag ska jag till körskolan. Ska köra på riktigt för första gången. Har bara kört på en parkering en gång tidigare. Så håll tummarna för mig :)

 

2010-12-24 ? 18:49:55

GOD JUL!

Innan jag fortsätter julfirandet här hemma vill jag bara hälsa alla en riktigt GOD JUL

 

Vera är fin i sin rosett :)

2010-12-20 ? 15:56:25

MÅNDAG

Sent inlägg...

Jag känner att jag vaknat på rätt sida idag. Hoppas det håller i sig. Har massa att göra idag. Men det viktigaste är att fixa mitt CV och kontakta CSN för studiemedel till nästa år.

Dessutom vann jag lucka 18 i Sannas julkalender. Tackar så hemskt mycket för de :)
2010-12-19 ? 16:51:17

VERA & SONAS

Ush, så mycket färg bilderna tappar när man lägger upp dom här.


Jag har inte så mycket att skriva idag. Jag har bara legat i sängen hela dagen och kollat på tv och suttit vid datorn. Sånt kan också vara skönt ibland, att inte göra någonting.

 

Men nu får jag släpa mig ur sängen och rycka upp mig. Mitt rum städar inte sig själv. Suck ...

2010-12-18 ? 03:12:32

THE NATTUGGLA IS SPEAKING

Äntligen går det att ladda upp bilder...


Någon mer nattuggla som är uppe ? Jag har precis kollat klart på Toy Story 1 och 2. Jag har faktiskt aldrig sett en hel Toy Story-film. Men jag älskar äldre Disney filmer. Pocahontas och Lejonkungen är två stora favoriter :)


Äh jag ger upp nu och går och lägger mig. Godnatt.

 

2010-12-17 ? 22:20:27

AARGH

Nu börjar bli arg. Har försökt ladda upp bilder här på bloggen sen i eftermiddags men det funkar inte. Någon med samma problem ?
2010-12-17 ? 15:56:17

SNÖSTORM

Igår var det snöstorm här i Skåne. Det gick knappt att gå utanför dörren och bussar och tåg slutade att gå.

 

Idag är det 10 dm snö och grymt vackert ute. Jag var bara tvungen att damma av kameran och gå ut och fota. Man får passa på, imorgon har det kanske smällt bort. Så runt kvällen kan ni vänta er lite bilder :)

2010-12-12 ? 17:47:31

LITE JULSTÄMNING

2010-12-02 ? 16:42:00

HURRICANES AND SUNS

Idag kl 12 släpptes Tokio Hotels nya musikvideo till Hurricanes and suns. Jag gillar den. Det är en vädligt typisk TH video :) Och när jag kollar på den kan jag inte sluta le. Tänk att jag har lyssnat och hängt med ända sedan början