2009-01-27 ? 00:17:53

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN ♥


Metro förra tisdagen

Har man inte världens bästa pojke eller ? :D ♥

Innan jag träffade dig var mitt liv hopplöst (du vet vad jag menar), och du har fått mig på fötter igen älskling. Vad hade jag gjort utan dig ?

Imorgon tänkte jag svara på frågorna från frågestunden. Jag fick ihop lite frågor iallafall, hehe ;D

2009-01-20 ? 08:11:56

JÄVLA FÖRKYLNING

Då var det min tur att drabbas av en rejäl förkylning.
Inte nog med att näsan rinner och huvudet dunkar, dessutom har mitt ena öga svullnat upp. Thansk..
Så idag blir det att sitta hemma och vila bort förkylningen.

Jag kollade även igenom lite sommarbilder. Gud som jag saknar sommaren. Att åka till stranden tidigt på morgonen och ligga där resten av dagen.



Jag funderar även på att ha en frågestund här i bloggen. Jag har alltid velat ha det men eftersom jag inte har så många läsare kanske det inte är speciellt lönt! Eller vad tycker ni ? Ska jag ha en frågestund ? :)
2009-01-12 ? 18:06:36

MORGONSOLEN


En bild jag tog tidigt i morse.

Vi var lediga från skolan idag så jag har passat på att vila ut.
Jag vaknade kl 4 på morgonen och kunde inte somna förens kl 12, vilket resulterade i att jag precis vaknat haha :P
2009-01-12 ? 06:54:29

CUBA LIBRE

Denna lilla sötnosen är vår nya familjemedlem.
Hon var jätterädd för kameran så det blev inte bättre än så här. Men visst är hon söt ? :)

Jag ursäktar för dålig redigering.. jag är nybörjare
2009-01-07 ? 15:09:13

FYRVERKERIER



Bilden är inte tagen med systemkamera
2009-01-05 ? 23:09:39

BACK ON TRACK

Yes, då var man äntligen (?) tillbaka. Skönt, har faktiskt saknat att blogga ;)

Har ny design och har tagit bort allt som fanns här innan.
Dock måste jag finslipa designen lite, annars är den klar :)

Nytt år, nya tag