2011-06-29 ? 18:08:33

BECONFIDENT

Jag är med och tävlar om en tandblekning hos Egoina i sammarbete med Beconfident.

Bilden är lånad från Beconfident.se


2011-06-26 ? 00:54:13

SAMSUNG GALAXY ACE

Har skaffat en ny mobil då min Vivaz bestämt sig för att ge upp. And I love this one much better ;D

Bilden är lånad från Elgiganten.se

2011-06-24 ? 21:23:35

GLAD MIDSOMMAR

2011-06-22 ? 23:15:35

T&B KAULITZ

Har sett den här bilden cirkulera på olika bloggar och jag säger bara mumms. Killarna blir ju bara snyggare och snyggare för varje år. Come to mama

2011-06-21 ? 00:03:19

FOTORUNDA MED SYSTER #2

Det är vääääldigt sällan jag står framför kameran. Men det blev även lite bilder på mig i från gårdagens fotorunda.

 

Efter att ha städat i varje litet hörn och vrå på mitt rum, ska jag nu lägga mig i min nybäddade säng för att kolla några avsnitt av Spartacus. Jag har alltid älskat gladiatorfilmer/serier. Troja är en av mina absoluta favoritfilmer. Och nej, det är inte för att Brad Pitt är med i filmen. LOVAR ;)


Ps: Jag fick höra av en vän att det ser ut som att min ena bröstvårta sticker ut på första bilden. Det är de inte. Kollar man noga så ser man att det är jackan som vikt sig.

Ps 2: Jag fyller 19 på torsdag ;)
2011-06-19 ? 23:02:53

FOTORUNDA MED SYSTER

Min helg har varit väldigt lugn med en massa tvserier i sängen. Men idag var jag så trött på att bara ligga hemma så jag drog med mig min syster ut och fotade lite.

 

Här ovan ser ni en liten del av alla bilder. Den kvinnan gör sig otroligt bra på bild.

2011-06-16 ? 14:33:46

BRUKAR DU DELUXA?

Visste du att svenskar är sämst på att använda komdom vilket gör att könsjukdomar sprider sig?



Brukar du deluxa? Alltså ha sex med kondom. Om inte är det dags att börja. På knulldeluxe.se kan du ladda ner De Lux appen och får även Förspelet, spelet för två. Perfekt till flörten.

Bakom Knull de Luxe står Nationella Hivrådet i samverkan med SMI.
Gilla Nationella Hivrådet på facebook här

2011-06-14 ? 16:00:20

MAMMAS TÖS

Så här hittade jag Vera när jag skulle gå och hämta posten. Var bara tvungen att ta lite bilder på mitt hjärta.

 

För övrigt har jag sommarlov nu. Skulle egentligen tagit studenten i år men eftersom jag tog en paus från skolan i ett år så blev de inte så. Men nästa år är de min tur :)

2011-06-05 ? 19:37:05

TOVE STYRKE

Klicka på bilden för att se större


Igår fick Eslöv besök av några artister där bland annat Tove Styrke och Sean Banan uppträdde. Tove var riktigt duktig och Sean bjöd på en schow som hette duga.